Urząd Skarbowy w Mławie zachęca do wzięcia udziału w badaniu satysfakcji klienta Urzędu Skarbowego.
Akcja badania satysfakcji klienta urzędów skarbowych prowadzona jest w całej Polsce, nie tylko w Mławie. Ma ona na celu zwiększenie jakości usług prowadzonych przez polskie urzędy skarbowe.
Aby wziąć udział w badaniu należy wypełnić i złożyć w Urzędzie Skarbowym ankietę. Wypełnienie ankiety zajmuje co najwyżej kilka minut. Ankiety są oczywiście anonimowe. Wśród pytań ankietowych znajdują się następujące pytania:
-
Czy jest Pani/Pan zadowolona/yz obsługi w urzędzie skarbowym?
-
Czy Pani/Pana zdaniem pracownik urzędu skarbowego posiadał odpowiednią wiedzę i był kompetentny?
-
Czy Pani/Pana zdaniem pracownik urzędu skarbowego wypowiadał się jasno i zrozumiale?
-
Czy Pani/Pana zdaniem pracownik urzędu był uprzejmy i kulturalny?
- Czy czas oczekiwania na załatwienie sprawy był Pani/Pana zdaniem zadowalający?
-
Czy Pani/Pana zdaniem potrzebne formularze i druki są łatwo dostępne?
-
Czy informacje udostępniane przez urząd skarbowy są aktualne i zrozumiałe?
-
Czy zdaniem Pani/Pana sprawa załatwiana w urzędzie skarbowym była skomplikowana?
Na powyższe pytania odpowiadamy: Tak / Raczej tak / Raczej nie / Nie. W dodatkowej rubryce ankiety istnieje również możliwość podzielenia się własnymi uwagami dotyczącymi obsługi klienta w urzędzie skarbowym. Ankietę można pobrać [tutaj]
Wydrukowaną i wypełnioną ankietę można zanieść do Urzędu Skarbowego w Mławie (adres: ul. Gabriela Narutowicza 19/7, Mława).
Zakończenie obecnego badania przewidziane jest na piątek 15 lipca 2016 r.
Źródło: Izba Skarbowa w Warszawie